Storingsheheer
Automatisch oproepen door integratie met monitoring systemen

Gebruik Picasse voor het starten van communicatie acties, zodra systemen of processen vooraf ingestelde waarden overschrijden

Wat het doet

Met Picasse storingsbeheer coördineer je efficient communicatie bij storingen en zorg je dat er altijd genoeg inzetbare capaciteit is om te borgen dat problemen snel verholpen kunnen worden. 

Breed inzetbaar

Bij een storing stuurt het monitoring of support systeem een melding aan Picasse. Picasse zorgt dat de juiste mensen volgens protocol opgeroepen worden.

Out of the box support

Out of the box support voor Modbus, Bacnet en andere gerelateerde protocollen. Ontvang de storingsberichten direct op je mobiele telefoon.

Wie is in de buurt?

Op het inzetscherm kun je zien  wie binnen een straal van het object is. 

Wie lost het op?

Zie realtime wie de melding accepteert en het probleem op gaat lossen.

Wie is beschikbaar?

Geef aan of je beschikbaar bent voor inzet via de app. Zo wordt je alleen opgeroepen als je daadwerkelijk kunt helpen.

Goed geïnformeerd.

Stuur automatisch direct relevante documenten mee zodat snel gewerkt kan worden.

Oproepworkflow

Via het dashboard gemakkelijk de juiste meldingen aan de juiste mensen sturen. 

Capaciteitsborging

Automatisch notificatie bij te weinig inzetbare mensen binnen een straal van het object.

Makkelijk te integreren

Trigger oproep-scenario’s  via SMS, API, e-mail en telefonische verbinding.

Direct overleggen

Direct met elkaar overleggen om details door te spreken via teleconference of portofoonfunctie.

Automatische escalatie

Escaleer automatisch als niet voldoende mensen op een oproep reageren. 

Kostenverlaging door automatisering

Snellere reactietijd door efficiëntere communicatie

Geen afhankelijkheid van derden (meldkamers)