Storingsbeheer

Picasse helpt jouw organisatie met storingsbeheer en incidentmanagement door het snel registreren en oplossen van incidenten & verstoringen.

storingsbeheer

Incident of storing in drie stappen opgelost
met storingsbeheer van Picasse

1

Identificeren

Registreren & prioriteren

Registreren

Registreer storingen handmatig of desgewenst volledig automatisch.

Prioriteren

Bepaal eenvoudig de prioriteit op basis van de impact en gemaakte afspraken.

Overleggen

Neemt contact op met de melder, collega's of de meldkamer voor vervolgvragen..

2

Analyseren

Onderzoek de oorzaak & bepaal de aanpak

Analyseren

Inventariseer de symptomen van het incident.

Onderzoeken

Onderzoek met behulp van meezonden documentatie de mogelijke oorzaken.

Respons plannen

Neemt contact op met de melder, collega's of de meldkamer voor vervolgvragen..

3

Reageren

Snel schakelen & oplossen

Probleem verhelpen

Verhelp de storing.

Escaleren

Escaleer de melding zodra de storing niet is opgelost en draag bevindingen over.

Afmelden

De storing is verholpen en de melding wordt afgemeld en gearchiveerd.

Meer weten over storingsbeheer?
Vraag direct een vrijblijvende demo aan!