Facilitair beheer

Is de crisiscommunicatie in jouw bedrijf op orde?

Het is een uitdaging voor bedrijven die steeds vaker gebruik maken van flexwerkers om continu op de hoogte te blijven van het aantal aanwezige op een locatie. Dit wordt eveneens versterkt door het feit dat het aantal medewerkers dat thuis werkt sinds corona enorm is toegenomen. Dit is essentiële informatie als het gaat om medewerkers en bezoekers, maar cruciaal is als het gaat om het aantal aanwezige BHV-ers. Want hoe meer personen er aanwezig zijn op een locatie des te meer BHV-ers er moeten zijn.

Picasse heeft ervoor gezorgd dat je doormiddel van een gebruiksvriendelijk aanwezigheidsregistratie direct inzicht hebt vanuit de receptie of meldkamer op het aantal aanwezige. Zo kan er snel gehandeld worden zodat er altijd voldoende BHV-ers aanwezig zijn.  In het geval dat er (te) weinig BHV-ers aanwezig zijn, kan er makkelijk en snel een waarschuwingsbericht via Picasse verstuurd worden. Zo kom je als bedrijf nooit meer voor een verassing te staan.

Een werkwijze die ontzorgt

Wij weten als geen andere hoe belangrijk het is om te kunnen vertrouwen op crisis communicatiesystemen. Daarom is Picasse continu bezig om het Picasse system te optimaliseren, gebruiksvriendelijkheid te verbeteren en staat de support afdeling altijd klaar om onverwachte situaties direct op te lossen.

Vele grote klanten zijn u reeds voortgegaan en zijn al jaren trouwe klanten van Picasse. Door onze betrokkenheid, eerlijkheid en het feit dat we altijd klaar staan voor onze klanten hebben wij veel bedrijven mogen helpen met hun urgente communicatie oplossing.

We staan voor jou klaar

Voor vragen over de werking van het Picasse systeem of als je meer wil weten over wat Picasse voor jou kan betekenen. Neem gerust contact op en we helpen je graag verder op weg.