Picasse Applicaties

Over Picasse

Passie voor innovatie sinds 2001

Slider

Picasse helpt sinds 2001 organisaties met urgente communicatie en risico beheersing.

Al in 2001 waren we ervan overtuigd dat de mobiele telefoon hét centrale instrument zou worden voor urgente communicatie oplossingen. Met de ontwikkeling van ons eigen communicatieplatform opereren wij op het snijvlak tussen veiligheid en continuïteit. Wij zijn er trots op dat onze eerste klant uit 2001 (Kema) nog steeds een tevreden gebruiker van ons systeem is.

eneco-logo
esa-logo
ing-logo
ede-logo
nuon-logo
wageningen-logo
parenco-logo
APG logo
eneco-logo
esa-logo
ing-logo
ede-logo
nuon-logo
wageningen-logo
parenco-logo
APG logo
Slider

Onze visie

Picasse is er van overtuigd dat organisaties behoefte hebben aan één gebruiksvriendelijk systeem dat personen simpel, veilig en snel informeert over incidenten en calamiteiten. Picasse gelooft daarbij dat de mobiele telefoon hét middel is om deze berichten te ontvangen.

Het team van Picasse bestaat uit gedreven personen die zich met passie inzetten om de omgevingen van onze gebruikers veiliger te maken. Graag vertellen een aantal van onze medewerkers wat hen zoal bezig houdt:

Visie
Petra Veldkamp

Petra Veldkamp: "Het geeft mij veel voldoening dat wij met het Picasse een belangrijke bijdrage geven aan de veiligheid van de werkomgeving van onze klanten. Mijn collega’s en ik proberen zo goed mogelijk te luisteren naar de specifieke uitdagingen van elke klant en kunnen door onze ervaring advies op maat leveren. Door de flexibele opzet van het Picasse systeem kunnen we zeer verschillende organisaties voorzien in hun behoefte aan urgente communicatie."

Hans Hendriksen

Hans Hendriksen: "Omdat de Picasse systemen zeer gebruiksvriendelijk zijn is het erg fijn om hier de support afdeling van te runnen. De technische vragen kunnen wij vaak direct oplossen vanwege remote beheer en door een 24/7 monitoring kunnen wij ook eventuele problemen proactief oplossen. De native Picasse apps werken ook zeer adequaat. Mede door de gestelde gebruikersvragen direct te beantwoorden of te bespreken met een van onze ontwikkelaars is het mogelijk om optimaal support te leveren."