Over ons

Picasse biedt een uitgebreid platform op het gebied van incident communicatie. Wij worden ingezet door een brede groep opdrachtgevers: grote (inter)nationale ondernemingen, middelgrote bedrijven, non-profitorganisaties en overheden.

> 21 Jaar
Ervaring

12.000+
Gebruikers

300+
Klanten

Werkwijze Picasse

Picasse helpt organisaties met urgente communicatie en risicobeheersing sinds 2001

In loop van de jaren hebben we een eigen innovatief communicatieplatform ontwikkeld waarin veiligheid en continuïteit voorop staan. Wij zijn er trots op dat onze eerste klant uit 2001 (Kema) nog steeds een tevreden gebruiker van ons systeem is.

Bij Picasse zijn we ervan overtuigd dat organisaties behoefte hebben aan één gebruiksvriendelijk systeem dat personen simpel, veilig en snel informeert over incidenten en calamiteiten. Picasse gelooft daarbij dat de mobiele telefoon hét middel is om deze berichten te ontvangen.

Een werkwijze die ontzorgt

Picasse biedt een uitgebreid platform en dienstverlening op het gebied van incident communicatie. Wij worden ingezet door een brede groep opdrachtgevers: grote (inter)nationale ondernemingen, middelgrote bedrijven, non-profitorganisaties en overheden. Onze professionals hebben ruime ervaring op het gebied van communicatie bij incidenten en crises. Daarbij putten we uit een rijke bron van kennis en ervaring, opgedaan in uiteenlopende organisaties en markten.

Ons proces

Adviseren

Communicatieflow modelleren & integratiewensen bespreken.

Implementeren

Tablets, knoppen en benodigde koppelsystemen installeren.

Beheren

Monitoren beschikbaarheid systemen en gebruikers.

Ons team

Het team van Picasse bestaat uit deskundige, betrokken professionals die zich inzetten om de werkomgeving van onze gebruikers veiliger te maken. Een aantal van onze medewerkers aan het woord:

“Mijn collega’s en ik proberen zo goed mogelijk te luisteren naar de specifieke uitdagingen van elke klant. Door onze ervaring en de flexibele opzet van het Picasse systeem kunnen we zeer verschillende organisaties voorzien in hun behoefte aan urgente communicatie. Geen enkel bedrijf is hetzelfde, dus we leveren altijd een oplossing op maat. Het geeft mij veel voldoening dat wij met het Picasse een belangrijke bijdrage geven aan de veiligheid van de werkomgeving van onze klanten.” — Petra Veldkamp

“Bij Picasse hechten we veel waarde aan continuïteit en goede ondersteuning van de gebruikers. Met onze 24/7 monitoring kunnen wij eventuele problemen vaak al proactief oplossen. Verder kunnen onze klanten altijd bij ons terecht met vragen of problemen. De meeste functionele en technische zaken lossen wij meestal direct op met behulp van remote beheer. Lukt dat niet, dan bespreken we de gestelde gebruikersvragen met een van onze ontwikkelaars. Het belangrijkste is dat de gebruiker zo snel mogelijk geholpen wordt.” — Hans Hendriksen