Hulpverlening
Je wilt zo snel mogelijk in actie komen als iemand hulp nodig heeft. Zeker zijn dat er altijd voldoende mensen zijn om te helpen. Zo min mogelijk aan het toeval overlaten. Snel en gemakkelijk hulpverleners mobiliseren en een veiligere werkomgeving creëren.
Veiligere
werkomgeving
Heldere
communicatie
Meer
inzicht
Hulpverlening organiseren
Inzicht in de aanwezige capaciteit van jouw hulpverleningsorganisatie.
1
Oproepen
Gemakkelijk de juiste mensen oproepen.
Doelgericht melden
Begeleid de melder bij het maken van meldingen en roep gericht mensen op via de juiste kanalen.
Automatisch oproepen
Koppel met (brand-) meldsystemen en gebouwbeheersystemen.
Borg response
Zie wie er reageert en escaleer automatisch bij onvoldoende respons.
Veilig (alleen)werken
Overal laagdrempelig en discreet hulp inroepen met onze noodknoppen.
Meer awareness
Plaats Picasse meldpanelen op centrale pleken om snel hulp te roepen én awareness te creëren.
Verbeterde opkomst
Maak gebruik van meerdere kanalen voor een hoge attentiewaarde.
2
Informeren
Inzicht om gericht te handelen.
Informeer snel
Direct inzicht in de locatie (GPS), ernst en aard van de melding.
Reageer correct
Voorzie hulpverleners van protocollen, instructies en procedures.
Reageer veilig
Automatische meldingen (BMI, Miva, agressie) direct op je telefoon.
3
Samenwerken
Efficient coördineren.
Overleggen
Wil je onderweg een inzet (voor-) bespreken? Met Picasse sta je direct met je collega’s in contact.
Continue updates
Houd iedereen met één druk op de knop op de hoogte van de situatie.
Coördineer
Gebruik de portofoonfunctie om snel en efficiënt te communiceren.