Picasse helpt veiligheid van handhavers te garanderen

Ons platform biedt een integrale aanpak voor hulpverlening en handhaving. We maken gebruik van apps, persoonlijke noodknoppen (met val-, en stilalarm) en aanvullende integraties waarmee handhavers in geval van nood snel hulp in kunnen roepen, informeren en in verbinding kunnen staan met collega’s en meldkamers.

  • Snel groepen alarmeren op basis van locatie en beschikbaarheid;
  • Direct overleggen – apps met portofoon functionaliteit voor direct contact met de meldkamer en collega’s;
  • Discreet meeluisteren met incidenten zodat een goede inschatting van situaties gemaakt kan worden;
  • Continu inzicht in response en incident afhandeling en beschikbaarheid en bereikbaarheid van handhavers;
  • Zeker dat meldingen altijd binnenkomen door gebruik te maken van verschillende kanalen (internet, sms, telefoon);
  • Efficiënt gebruik van (escalatie-) scenario’s;
  • Kostenbesparing door gebruik te maken van bestaande middelen;
  • Veilig goed geïnformeerd: we tonen direct essentiële informatie bij meldingen op je mobiele telefoon.

Bent u al een klant van Picasse voor bijv. bedrijfshulpverlening? Dan kunnen wij uw systeem gemakkelijk inrichten dat u ook uw handhavers kunt helpen.

Andere artikelen die mogelijk interessant zijn