Ons platform biedt een integrale aanpak voor hulpverlening en handhaving. We maken gebruik van apps, persoonlijke noodknoppen (met val-, en stilalarm) en aanvullende integraties waarmee handhavers in geval van nood snel hulp in kunnen roepen, informeren en in verbinding kunnen staan met collega’s en meldkamers.
- Snel groepen alarmeren op basis van locatie en beschikbaarheid;
- Direct overleggen – apps met portofoon functionaliteit voor direct contact met de meldkamer en collega’s;
- Discreet meeluisteren met incidenten zodat een goede inschatting van situaties gemaakt kan worden;
- Continu inzicht in response en incident afhandeling en beschikbaarheid en bereikbaarheid van handhavers;
- Zeker dat meldingen altijd binnenkomen door gebruik te maken van verschillende kanalen (internet, sms, telefoon);
- Efficiënt gebruik van (escalatie-) scenario’s;
- Kostenbesparing door gebruik te maken van bestaande middelen;
- Veilig goed geïnformeerd: we tonen direct essentiële informatie bij meldingen op je mobiele telefoon.
Bent u al een klant van Picasse voor bijv. bedrijfshulpverlening? Dan kunnen wij uw systeem gemakkelijk inrichten dat u ook uw handhavers kunt helpen.