









Communiceren tijdens een pandemie
Tijdens de Corona (COVID-19) pandemie maken veel van onze klanten gebruik van

Picasse registreert je alleen als je op je werk bent!
Bij Picasse hebben we privacy hoog in het vaandel staan. Daarom vraagt

Agressie in het onderwijs
Onderwijsland staat onder stress. Docenten en studentenbalies komen steeds vaker in situaties

Picasse helpt de GGZ veiliger te maken
Communiceren in een dynamische omgeving In de GGZ vinden veel veranderingen plaats.
Het Picasse platform helpt met...
oproepen, informeren en communiceren bij incidenten via mobiele telefoons.
ORGANISEREN
Dagelijkse beheer van inzetbare capaciteit op basis van aanwezigheid en realtime inzicht in incident response. Voorgedefinieerde dashboards voor efficiënte afhandeling
ATTENDEREN
Snel, automatisch, makkelijk en gebruiksvriendelijk de juiste mensen traceren en oproepen in urgente situaties
INFORMEREN
Op basis van de juiste informatie uit verschillende bronnen snel en doeltreffend optreden. Koppel externe informatie voor betere besluitvorming en risico beoordeling.
SAMENWERKEN
Direct, gericht automatisch overleg en snel besluiten nemen.
Case Studies
Bedrijfshulpverlening bij Gemeente Enschede
Bedrijfshulpverlening Hulpverleners oproepen. De gemeente Enschede vertrouwt op Picasse in noodsituaties Samen met vele andere gemeenten maakt de
Major IT-incident communicatie bij een grote Nederlandse bank
Major incident management communicatie met Picasse. Eén van Nederlands grootste banken gebruikt Picasse voor ICT incident communicatie. Door
Picasse borgt veiligheid handhavers
Picasse helpt handhavers Picasse helpt de veiligheid van handhavers beter te borgen Communicatie is letterlijk van levensbelang voor
Picasse helpt bij...
BHV Alarmering
Alarmeer aanwezige hulpverleners in de buurt van het incident op een slimme en handige manier.
Crisiscommunicatie
Roep het juiste crisisteam bijeen op basis van het type crisis en de impact ervan op de organisatie.
Storingsbeheer
Voor het starten van communicatie acties, zodra systemen of processen vooraf ingestelde waarden overschrijden.
Major Incident Management
Picasse als centraal communicatiemiddel voor geminimaliseerde gevolgschade en een snelle afhandeling van incidenten.
Incidentcommunicatie
Multidisciplinaire integrale incidentcommunicatie voor proces-, en organisatie overschrijdende incidenten.
Crisismanagement
Snel de juiste beslissers en experts samenbrengen bij crisis en voorzien van up-to-date informatie.
“Picasse geeft ons een voorsprong in het geval van een calamiteit omdat we veel efficiënter kunnen alarmeren en dit maakt de bedrijfshulpverlening sneller en flexibeler.”
“Sinds wij zijn overgestapt van de ouderwetse “piepers” naar Picasse is de bereikbaarheid van onze hulpverleners en agressieteams gegroeid van 20% naar 99%.”
“De bediening van de alarmeringstablet is erg logisch, duidelijk en intuïtief in een alarmsituatie en geeft ook flexibiliteit en meer alarmeringsmogelijkheden in specifieke situaties.”
“Met Picasse is de BHV (telefonisch of via intranet) voor iedereen bereikbaar zonder tussenkomst van de receptionist.”









