Picasse streeft naar persoonlijke en professionele dienstverlening op het terrein van slimme systemen voor urgente communicatie

Picasse levert sinds 2001 systemen voor urgente communicatie. Picasse vereenvoudigd het alarmeren en communiceren voor ieder type incident of crises middels de web based (SaaS) alarmering- en incident management applicaties.

Vele grote, gerenommeerde bedrijven vertrouwen op ons voor het verhogen van de bedrijfscontinuïteit, veiligheid en operationele efficiëntie. Zij waarderen daarbij tevens onze hoge servicegraad met persoonlijk karakter.


Picasse levert haar producten aan organisaties uit vrijwel alle branches. Onder onze klanten bevinden zich NUON, ABN AMRO, ING, ESA, Wageningen Universiteit en Medisch Spectrum Twente.

Picasse is geregistreerd bij de Autoriteit Consument en Markt (ACM, voorheen OPTA) als aanbieder van openbare elektronische communicatiediensten onder de nummers 941727 en 941728. En heeft 15 medewerkers (peildatum jan. 2015) verspreid over twee vestigingen.

Visie

Picasse is er van overtuigd dat organisaties behoefte hebben aan één gebruiksvriendelijk systeem dat personen informeert over incidenten en calamiteiten van alle bedrijfskritische systemen en processen. Picasse gelooft daarnaast dat de (mobiele) telefoon voor alarmering en crisiscommunicatie een logisch communicatiemiddel is.

Missie

In Nederland is Picasse de grootste leverancier van gebruiksvriendelijke oplossingen voor urgente communicatie. Binnen Nederland kan gegroeid worden, maar het systeem is dermate ontwikkeld dat Picasse wereldwijd de toon kan en wil zetten als innovatieve speler op het gebied van gebruiksvriendelijke producten voor urgente communicatie.